Pascal-en-Janneke-round-the-globe.reismee.nl

Vandaag is dé dag!

Vandaag is dé dag,
deze komt maar één keer,
wij gaan volop genieten,
en zeggen tegen jullie tot over een paar maandjes maar weer!

Veel liefs,
Pascal & Janneke

Laughing

Today is the day
it will only come ones
we will enjoy every second
and say to you see you within a couple of months!
Love,
Pascal & Janneke
Laughing

Chantal Theunissen

Goede reis, heel veel plezier en ga er ongelooflijk van genieten. Ik ga jullie volgen.
Veel liefs, Chantal

Mayke

Kijk nu al uit naar jullie eerste verhalen en foto's.
Liefs Mayke

André

Wij sluiten ons aan bij bovenstaande reacties!! Gelukkig was het kaartje nog op tijd (was iets krapper getimed dan de bedoeling was, maar hulde aan de postbode...). Zodra jullie terugkomen zal er een ander soort kaartje in de bus liggen!! :)

Mieke

Veel plezier!
Vreemd idee die eerste uurtjes, maar we genieten met jullie mee!
Dikke kus Mieke Rene en Britt

Elianne en Jaap Wind

Zijn erg benieuwd naar jullie verhalen en foto's, maak er een geweldige reis van!
't Zal morgenvroeg wel even vreemd zijn bij binnenkomst. Liefs, Elianne en Jaap

Martha

Veel reisplezier!!
Ik blijf jullie graag volgen.

Veel liefs, Martha

Ria Wientjens

He Janneke en Pascal,
ik wens jullie een ontzettend mooie tijd. Geniet er van en neem af en toe en time out om het te laten bezinken.
Liefs, Ria

Ilse en Aäron

Hoi Janneke en Pascal
Wat leuk dat je ons vanmorgen nog een e-mail hebt gestuurd. Hier zijn we erg blij mee,zo kunnen we vanaf dag1 meereizen. Helemaal te gek, wat een superreis gaan jullie maken,
Geniet!
Groetjes Ilse en Aäron

Paul en Daphne

Ja ook wij gaan jullie volgen. Veel plezier, geniet volop,en laat ons maar meegenieten. Reis veilig en kom gezond weer terug! tot in de lente, Paul en Daphne

Ben

Geniet er maar lekker van .
We gaan jullie volgen

Groeten van de Pingentjes uut Elst

Alice.Smit@Chello.nl

Geniet van jullie grote reis!

Lieve groeten, Alice

pap en mam

Lieve Janneke en Pascal,
Het lijkt wel Sinterklaas. Vol verwachting kijken we uit naar de eerste berichten. Geniet van jullie fantastische reis, reis veilig en zorg goed voor elkaar.
Liefs en een extra kunuffel,
pap en mam

Jeanne-Marie

Lieve Pascal en Janneke,
Wat kan ik nog toevoegen aan alle reeds geschreven wensen? Maak er samen een mooie reis van om nooit te vergeten!
Veel liefs Jeanne-Marie

Sander

Lieve Pascal en Janneke,

Zoals ik al aan de telefoon zei: geniet gigantisch veel van jullie reis en ik kijk ernaar uit naar jullie volgende berichten!

Groet,

Sander